Визия, мисия, концепция

Когато тръгнеш да купуваш нещо си поставен пред избор. Колкото по-голям е изборът и колкото по-малък е опитът ти в дадената област, толкова по-вероятно е да сгрешиш в покупката или да останеш със съмнения, че си сбъркал. Не знам за вас, ама мен подобни неща ме изяждат. Освен това вярвам, че когато не разбираш от нещо, е идейно да потърсиш експертен съвет. После знам и, че хората, които добре разбират от материята си, намират и достъпния език да предадат познанията си на другите. Намирам, че в това отношение българския PC World има добра традиция, която възнамерявам да продължим и чрез P1.

След като дестилираш това, което са видели хората с опит, решението ти за покупка е аргументирано. Избрал си най-доброто в единствения възможен контекст: най-доброто за теб.

Нашата визия е да създадем общност от високо информирани потребители, които остават доволни от покупката си. Защото преживяванията им с продукта са позитивни и те биха се върнали отново към същата марка, когато тръгнат на пазар за хардуер отново. Това, обаче, е само практичната страна на нещата. От чисто човешка гледна точка, обаче, нашата визия е да служим на хора, които вярват, че техниката може да предизвика емоция. Защото в края на краищата отвъд гигахерци и гигабайти реалната полза от компютрите е да ви подарят приятни мигове или пряко сред виртуалните селения или косвено - като ви спестяват време, което можете да подарите на любимите си хора.

Нашата мисия е да предадем концепцията зад технологията и да намерим точния продукт за точната публика. И след като вече уточнихме какво е добър продукт, сега е времето да дефинираме коя е нашата таргет аудитория или онези, за които работим. Ето някои базови ценности, в които изобщо не е задължително да вярвате (но е препоръчително), за да ни четете, но биха ви помогнали да ни разбирате по-добре:

1. Единственото постоянно нещо е промяната. Това се отнася и за производителите на хардуер. Не поощряваме слагането на „етикети" на марките. За нас фраза като „Е, а ти какво си очаквал? Интел си е Интел" е равносилна на „колкото повече, толкова повече"

2. Преди да направим заключение за даден продукт, забравяме кой го е произвел. Всеки е сам за себе си или „всяка коза за свой крак", както се казва. Очакваме всеки да ни изненада. И най-вече приятно.

3. За да се развиваш, трябва да експериментираш. Новаторските идеи ще получават "extra credits" дори и изпълнението да не е на нивото на идеята.

4. Същността на нещата е в детайлите. Комбинацията от малки неща изгражда неповторимия облик на всеки обект.

5. Предметите, с които си служим и нещата, които избираме, са продължение на личността ни.

А всъщност най-много ще се радваме на онези, които по принцип не се интересуват особено от техника но са попаднали някакси тук. Защото са попаднали на нещичко интересно, което са прочели с удоволствие или "Let's put a smile on that face!" - както казваше Жокера.